VIKEN PIOTR SOBUŚ z siedzibą w Gdyni, przy ul. Starowiejskiej 41, NIP: 5833326107, REGON: 381616912, adres e-mail: biuro@viken.pl, tel. kontaktowy: +48 737 980 749. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)  /  Realizacja: Plutowski.pl

Viken

Oferta główna

Dodatkowe usługi

Gdynia, ul. Starowiejska 41

+48 737 980 749 (biuro)

biuro@viken.pl

Skontaktuj się z nami:

Godziny pracy:

 

Poniedziałek - Piątek | 8:00 - 20:00

 

Sobota | 8:00 - 16:00

 

Niedziela | zamknięte

Wdrażanie produkcji do rejestru teleinformatycznego
OBSŁUGA ODPADÓW ORAZ BDO

BEZPŁATNA

KONSULTACJA

 

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Twojej firmie

 

Zapraszamy Cię do pierwszej, niezobowiązującej konsultacji z przedstawicielem naszej firmy. To czas, w którym sprawdzisz, czy jesteśmy firmą, która będzie mogła kompleksowo zająć się obsługą Twoich spraw.

 

Wstępna konsultacja trwa do 20 minut, odbywa się telefonicznie i nie zobowiązuje do podjęcia dalszej współpracy.

Imię i nazwisko:

Nazwa firmy:

Numer telefonu:

Twój e-mail:

Wstępny termin konsultacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę, w celu jednorazowego kontaktu pod wskazany numer telefonu, niezbędnego do przeprowadzenia darmowej konsultacji oraz przekazania oferty handlowej.

Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Zapytanie wysłane - dziękujemy

Wypełnij proszę wymagane pola

Sprawdź również:

Optymalizacja

kosztów

Prawna obsługa

firmy / postępowania

Nasze dodatkowe usługi

Obsługa elektronicznej bazy BDO (Bazy Danych Odpadowych) to jedna z naszych podstawowych usług. Dzięki niej w przystępny i kompleksowy sposób możemy pomagać naszym klientom w prowadzeniu ewidencji odpadów.

 

 

Czym jest BDO?

 

BDO to system teleinformatyczny, poprzez który prowadzone są rejestracja i ewidencja odpadów. Rejestracja BDO powstała, by umożliwić zarządzenie oraz kontrolę systemu gospodarki odpadowej w Polsce.

 

W ramach obsługi przeprowadzamy firmy przez następujące kroki:

 

 Rejestracja podmiotu – przygotowujemy niezbędne dokumenty, wypełniamy i składamy wniosek, a następnie monitorujemy proces nadawania numeru rejestrowego lub weryfikujemy zakres wcześniej złożonego podania

 

 Przekazywanie odpadów – wystawiamy w systemie BDO kartę przekazania odpadów, monitorujemy przebieg transportu oraz potwierdzenie formalności

 

 Prowadzenie karty przekazania odpadów – m.in. wprowadzamy, korygujemy, zamykamy i operujemy statusami w taki sposób, by poprawnie wystawioną kartę można było zaewidencjonować

 

 Prowadzenie ewidencji odpadów – w zakresie wytworzonych oraz przekazanych odpadów

 

 Uzupełnianie sprawozdań w BDO – są to roczne sprawozdania przekazanych odpadów

 

 

Kto podlega obowiązkowy wpisu do rejestru BDO?

 

Wpisowi do rejestru BDO podlegają podmioty wymienione w art. 50 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach – m.in. te:

 

 wytwarzające odpady takie jak np. zużyty olej silnikowy, złom, opakowania z papieru i tektury czy tworzywa sztuczne

 

 wprowadzające na rynek Polski np. preparaty smarowe, opony pneumatyczne oraz sprzęt elektryczny i elektroniczny

 

 

Z naszych usług najczęściej korzystają firmy, które wprowadzają produkty w opakowaniach i potrzebują pomocy specjalistów, by sporządzić do tego odpowiednią dokumentację w systemie BDO oraz wyliczyć opłatę produktową zgodnie z obowiązującymi poziomami odzysku oraz recyklingu.

 

Dzięki świadczonym przez nas usługom będziesz spełniać aktualne wymagania prawe, unikniesz dodatkowych kosztów oraz zabezpieczysz zakład przed potencjalnymi karami administracyjnymi.

 

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, czy podlegasz temu obowiązkowi.

Gdynia, ul. Starowiejska 41

+48 737 980 749  (Pn. - Pt. 8-20, Sb. 8-16)

biuro@viken.pl

+48 516 318 550

+48 737 980 749

Ochrona środowiska dla firm